- Du räddade mig, men jag simmade!

Nu har jag precis ätit middag. Linn, Liam och Linus kom hit för några timmar sen för att bada! Så dom stannade kvar här och åt med mig och pappa. (För er som inte vet vilka Linn, Liam och Linus är så är det mina små kusiner och deras pappa.)
Haha en lugn middag ledde till katastrof :p Liam (3år) bestämde sig för att plocka upp leksakerna från poolen och råkade ramla i. Så Linus flyger ur stolen och kastar sig ner i poolen för att få upp honom. Haha och det ända skitungen säger när han kommer upp är: Såg du att jag simmade. Du rädda mig pappa, men jag simma! hahah asså OMG va han är knäpp den där ungen. Han sjönk liksom som en sten, men det tyckte minsann inte han xD Sen efter 10 minuter så står han å gråter för att han vill bada igen. Det är något som inte stämmer med den ungen asså! :p

Men iallafall, snart ska jag bege mig mot frida där vi troligt vis bara ska mysa och hennes kille å hans kompisar kanske joinar oss! (haha det ordet har jag aldrig använt :p va knäppt det lät. Joina, joina, joina. haha cp)
Förresten så kommer min älskade mamma hem ikväll/natt också. Har saknat henne! :)

Nej nu har jag ingen lust att sitta framför datan nå mer. Här är för er som har dötrist och behöver lite musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0