Årets första dopp

hellu, nu är jag hemma efter den här otroligt långa och varma dag! Man ska absolut inte klaga, var det inte det här vi alla har tjatat efter så länge nu liksom?!
Idag var jag så modig! JAG badade i vattnet! Jag tycker nästan att jag förtjänar en medalj eller något =) HÖHÖ

Dagen började med att jag tog min moppe till väsby centrum där jag mötte upp Frida, vi gick in på ICA och köpte kolasnören, vindruvor och jordgubbar inför dagen! Sen begav vi oss mot kairo. Så dår låg vi och stekte i solen hela dagen och nu känner jag mig helt slut! Jag tycker verkligen att det är knäppt det där med att man alltid blir trött efter att man har legat och "sovit" i solen en hel dag. Hur kan man bli trött av att vila liksom? :p hahah eller så är det kanske bara jag-.-
Sen vid typ 5 drog jag och Frida till väsby och åt på Mcdonalds! OMG va hungriga vi var + oootroligt törstiga! :p

Näää nu hinner jag inte skriva mer, ska ta på mig hudkräm, föna håret och måla naglarna NU! :) Ikväll ska jag och Frida dra med Ted och Therese på "fest" haha jag vet inte vad det är för något! Men så länge man inte är hemma en sån här dag så är jag nöjd till 100%
Puuuussss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0