Kairo med solen i ansiktet

Igår åkte jag, Leslie (åker till spanien i en månad imorn :( buhuhuuuu, kommer sakna henne!), Frida och madde åter igen till väsby på "fest" med dom vanliga :) Mysigt som vanligt! Jag sov hos madde på natten och i morse vaknade jag tidigt av det fina vädret (och för att madde inte hade sitt fönster öppet! Snacka om Löööööök!) Då bestämde vi oss för att ringa och väcka frida och Leslie, vi ville dra till kairo. Och så blev det! :) Vi åkte dit vid 11, lite senare kom Azad, Matte, Arash och Nazar dit och höll oss sälskap xD ALLA badade förutom jag (soom vanligt) för jag är största badkrukan ever!
Men lite färg fick man iallafall, jippie. Det är lika bra att jobba på brännan innan vi åker till Spanien så jag sliper vara ett spöke där lixom :p

När vi skulle hem va bussen 10 MINUTER SEN! -.- asså i den värmen så är 10 min lika mycket som 1 timme för fasiken :O Men när vi väl kom fram till väsby såg vi att inga bussar gick hem till mig, såå det var bara att ringa mammsen :) Hon hämtade oss i centrum och sen åkte vi hem till mig och grillade. SKojjjaa inte om vi var hungriga! galet ju (:

Så Nu ligger madde och frida i min säng och sover, å försäker hitta på något inför kvällen. Det blir nog en filmkväll skulle jag kunna tro :)

snuttisarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0