Små grodorna, små grodorna, är lustiga att se

Men det kan man dock inte säga att jag, Madde och Cassi var idag :p hahah vi jobbade ju nere vid midsommarfirandet och fick ha på oss lysgröna tröjor. Helt galet fult xD Jag fick stå vid chokladhjulet, vilken var fullrulle hela tiden. Självklart fick vi dansa runt midsommarstången, SVENSK MIDSOMMAR HERE WE COME! Bilder på oss lysande snyggingar kaanske kommer senare när dom lagts in på datan.

Här har ni den helsköna färgen som vi tjejer fick bära! haha


Nu har jag precis ätit och väntar bara på att Madde ska höra av sig, för ikväll ska hon jag och leslie på någon chill grej! :) Hoppas att ni får/och har haft en superhärlig dag! Puss på dig och Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0