The Sky Is The Limit

Igår kväll gick jag ut med madde, sebbe, ted, Stoffe, chrille, Julia och Fredde. Vi satte oss på ip och dom rökte vattenpipa. Det var så galet varmt igårkväll, jag höll på att svättas ihjäl och då var klockan liksom 7 :O Galet nice! :)
Efter ett tag drog vi upp till Ted och fikade med hans mamma å hennes kompis, Saft o bullar blev det hehe :) Sen åkte vi ner till madde och hoppade på henne stuttsmatta. Jag måste bara säga att jag är grym på det asså :p Kan faktist göra en volt (a) Therese kom dit också, hon hade varit i göteborg över midsommar och blivit brunis hon! =)
Mongobarnen (ted, sebbe, madde, chrille, fredde och julia) badade i norrviken vid typ 10 tiden! blää vad kallt och inte bara det, Norrviken är Sveriges äckligaste vatten! :O Aja är man knasig så är man.

Idag ska jag åka till Kairo med frida. Vi ska ta min moppa det faktist! Läskigt va? Så håll er borta från trafiken idag, för annars vet man inte vad som händer om ni söter på mig vettu ;)
Så nu ska jag sätta på mig min bikini och sen är det bara shteeek hela dagen men min bästa kompis! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0