Tiden går fort när man har roligt...

.. och det är väll en av anledningarna till varför jag inte har skrivit så mycket. Har helt enkelt inte haft tid eller lust :p Sommarlovet hittills har varit awsome! Har varit på fester, kollat på bio, solat och badat med vänner, grillat och bara njutit av ledigheten. Det kan knappast bli mycket bättre.

Nu har solen gått och gömt sig ett tag så jag passar på att skriva lite.
Idag kom Frida hem från Spanien så jag ska träffa den bruden ikväll och bara mysa som vanligt :)
Och som ni säkert redan vet så är det ju midsommar imorn och det blir för hoppningsvis bra väder. Ska faktist fíra midsommar hemma med familj och vänner.

Jag är väldigt ledsen :( Min kamera gick sönder på Elins sommarfest så den har dött helt och hållet :'( Men pappa gav mig en annan kamera som jag kunde låna, fast jag vill ju ha MIN fina rosa kamera :p den är mycket coolare höhö.

Nu på Måndag drar Leslie och hennes släkt till Spanien i en hel månad, och du anar inte hur mycket jag kommer att sakna henne! :( Men jag har ju turen som ska till samma ställe som henne i iallafall 3 hela dagar. Kan man ha mer tur ellä?

JUSTE! Jag och Emma åker till Spanien om 18 dagar, det kommer bli gaaaalen nice! Och jag SKA bli neger på den resan asså! Räkna med det :D 



Leslie Bombar VM Låtarna! FIFA 2010!
Dom här sätter sig i huvudet, WAKA WAKA eh eh :p hahah fail asså! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0