Tack för en underbar helg

Vädret har varit på topp, jag har varit med mina bebisar frida och leslie (vilket var länge sen), grillat och myyst med alla grabbar! Så otroligt härligt har det varit! :)

I fredags så var jag med fredrik sen när han åkte hem drog jag å hämtade upp Frida, vi drog och handlade grillkorv mm :) sen mötte vi upp Leslie, jennifer och hennes kompis i väsby (på nån äng :p) där vi bestämt med grabbarna att vi skulle grilla. Så det var så min Fredag såg ut, Vi satt ute till 1 å bara skratta, grilla och mös! Känndes verkligen som att det behövdes! :)

På lördagen skulle jag till Utö men Carl-johan vart sjuk så det blev inget, superskönt ju! :D Så jag tillbringade lördagsmorgonen/dagen i solstolen! höhö älskar att sola.
Papi och jag åkte till väsby och åt kinamat, sen drog jag till leslie. Vi promenerade till sanda ängar där alla rotan/väsby folk skulle grilla. Men det va så mycket mygg och eftersom jag å leslie bara hade shorts så vart det ett större problem :p höhöh så vi drog å mötte fridisen och åkte sen till väsby igen. Där blev det återigen grillning vilket absolut inte gjorde något. Så där blev vi sittandes med alla knasiga väsby grabbar, hela kvällen! :)

Så min helg har varit extremt lugn och skön, känndes som något jag behövde. Mys med mina underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0