Deppmode!

Har precis kommit hem från arlanda, där vi lämnat av kusinerna som flyttar till Thailand idag. Usch kan inte ens ta upp det nu, börjar bara gråta hela tiden, känslig som man är :'(
Känner att jag är dålig på att ta vara på den tiden man har tillsammans med familj och släkt. Jag sa i början när dom flyttade hit, för ca 3 år sen, att jag skulle träffa dom sååå mycket för att vi inte hade funnits med i deras liv så jättemycket. Men ändå så gör man inte det, blir så irriterad på det! Något som kanske är lättare sagt än gjort, man lever lixom i nuet och tänker inte på att dom kunde flytte tillbaka. Livet är inte alltid lätt!
Men vi ska faktist kolla resa tills i februari, hoppas hoppas hoppas!

Ska iallafall dra till väsby centrum nu med min syster för att snyfft shoppa lite, buhuhuu! Det här verkligen suger.. Är super nere idag, suck!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0