Jag bara kännde för att slänga in ett inlägg


Det var ju galet länge sen så det var väll på tiden att man skriver nått litet :)
Igår va jag, emma, leslie, madde och susanna i Sollentuna/edsberg på "fest" haha vet inte riktigt om man kan kalla det för fest men iallafall ;) Det var helt okej faktist. Senare på kvällen/natten åkte Jag och emma hem till henne och åt Tacos, så fruktiasvärt gott :D

Idag har jag inte gjort någonting, sitter och håller koll på lillmonstret just nu tills mamma och pappa kommer hem. Då är det dags för en lååång dusch och städa upp lite i rummet. Jag har överträffat mig själv faktist, har haft helt städat och fint i min garderob och i mitt rum i mer en ett halv år! :O Stolt tjeej asså

Nej nu ska jag återvända till tv:tittandet för snart börjar parlamentet. Sjukt roligt, btw missa inte: jakten på lycka, på tv3 klockan 20.00! den är så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0